Az Mézes-álom Kft (glavni štab:3064 Szurdokpüspöki Széchenyi út 24., Davčna številka:14079610-2-12,matična številka podjetja:
12-09-005361, sodišče, ki vodi sodni register:Nógrád Megyei Cégbiróság)
45/2014 o podrobnejših pravilih sklepanja pogodb med podjetnikom, potrošnikom in podjetjem. (II. 26.) Na podlagi Uredbe Vlade (v nadaljevanju: Uredba Vlade) potrošnike pred sklenitvijo pogodbe med odsotnima strankama elektronsko obvešča o naslednjem:
Izdelki in storitve, ki jih je mogoče kupiti v spletni trgovini a
Silikonski kalupi s klikom na točko menija jih lahko naštejemo in si jih ogledamo s pripadajočimi opisi in cenami.
» Firemný zápis, kontakty
ime ponudnika storitev |
Mézes-álom Kft |
e-poštni naslov ponudnika |
mezes-alom@freemail.hu |
telefonsko številko ponudnika storitev |
0630/2215084 |
naslov ponudnika storitev |
3064 Szurdokpüspöki Széchenyi út 24. |
ime registrske družbe sodišče |
Nógrád Megyei Cégbiróság |
matična številka podjetja |
12-09-005361 |
Davčna številka |
14079610-2-12 |
Številka bančnega računa |
62100315-15802004-00000000 |
mednarodna koda |
|
Koda SWIFT |
|
ime poravnalnega organa |
Nógrád Megyei Békéltető Testület |
sedež poravnalnega organa |
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A. fsz 4. |
razpoložljivost spravnega odbora |
nkik@nkik.hu, Tel: 06-32-520-862 |
ime licenčnega organa |
|
razpoložljivost licenčnega organa |
|
številko dovoljenja |
Kontakt
» Dodanie
Pri naročilu lahko izberete naslednje načine:
Načini pošiljanja:
Dostava v 2-4 delovnih dneh po veljavnih poštnih cenah.
- osobné prevzatie
- doručenie
Podľa hmotnosti produktu:
Od 0g do 5000g 8 € + 27% DPH
Náklady dobierky: 1 € + 27% DPH
Način dostave in plačila lahko izberete med naročilom na strani Pregled naročila, kjer je navedena tudi cena dostave naročenega izdelka.
» Spôsob platby
Pri naročilu lahko izberete naslednje načine:
Plačilo je možno:
- v hotovosti (dobierkou alebo platba priamo na mieste)
Platba hotovosťou je možná aj počas dobierky. V tomto prípade platiť budete kuriérovi.
- platba prevodom
Če izberete negotovinski način plačila, bomo izdelke začeli pošiljati šele po opravljeni plačilni transakciji.
» Odstúpenie
45/2014. (II. 5.) Ureja vladna uredba, če povzamemo: Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa po prejemu izdelka, oziroma pri storitvah po sklenitvi pogodbe
Uveljavlja se lahko v 14 koledarskih dneh. Potrošnik mora blago vrniti trgovcu v 14 dneh od dneva uveljavitve pravice do odstopa od pogodbe. Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa tudi v času od dneva sklenitve pogodbe do datuma prevzema izdelka. Pravica do odstopa se lahko uveljavi brez navedbe razloga.
V primeru pisne odpovedi zadošča, da ponudniku storitve pošljete odstopno izjavo v 14 dneh. Kupec lahko brez finančnih posledic odstopi od nakupa, če lahko izdelek vrne v prvotnem stanju. Če pride do poškodbe izdelka, je kupec dolžan ponudniku storitev povrniti stroške. Protiplačilo za blago in stroške v zvezi z naročilom mora [ime] vrniti v roku 14 dni, stroške vračila izdelka v tem primeru krije kupec. Poleg stroška vračila izdelka potrošnik ne zaračuna nobenih drugih stroškov v zvezi z odstopom od pogodbe.
Potrošnike obveščamo, da v primeru, da ne izberejo najcenejšega standardnega načina prevoza, podjetje ni dolžno povrniti nastalih dodatnih stroškov v primeru odpovedi. V primeru preklica lahko podjetje zahteva nadomestilo za amortizacijo, ki je posledica uporabe, ki presega uporabo, potrebno za določitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Do odstopne izjave lahko dostopate s klikom tukaj:
» Záruka, garancia
1. Garancija za dodatno opremo V katerem primeru lahko uveljavljate pravico do garancije za dodatno opremo?
V primeru nepravilnega delovanja Mézes-álom Kft lahko zoper podjetje uveljavljate garancijski zahtevek v skladu s pravili civilnega zakonika.
Do katerih pravic ste upravičeni na podlagi vašega garancijskega zahtevka? Po vaši izbiri lahko uporabite naslednje garancijske zahtevke za dodatno opremo:
Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če je izpolnitev izbrane zahteve nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za podjetje v primerjavi z izpolnitvijo druge zahteve. Če niste ali niste mogli zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahtevate sorazmerno znižanje odškodnine ali pa napako odpravite na stroške podjetja ali jo daste popraviti komu drugemu ali - v zadnjem primeru - lahko tudi odstopi od pogodbe.
Izbrano garancijo za dodatno opremo lahko prenesete na drugo, vendar boste krili stroške prenosa, razen če je bil upravičen ali če je podjetje za to navedlo razlog. Kakšen je rok za uveljavljanje garancijskega zahtevka?
Napako ste dolžni prijaviti takoj po odkritju, najkasneje pa v roku dveh mesecev od odkritja napake. Hkrati vas želim opozoriti na dejstvo, da po izteku dvoletnega zastaralnega roka od sklenitve pogodbe ne morete več uveljavljati svojih pravic iz garancije za dodatno opremo. Pri rabljenem artiklu je ta rok ... vendar ne več kot eno leto. Proti komu lahko uveljavljate garancijski zahtevek za dodatno opremo? Svoj garancijski zahtevek lahko uveljavljate proti podjetju. Kateri drugi pogoji obstajajo za uveljavljanje garancijskih pravic za dodatno opremo?
V šestih mesecih od datuma dostave ni nobenega drugega pogoja za potrditev vašega zahtevka za garancijo dodatne opreme, razen prijave napake, če dokažete, da je izdelek ali storitev zagotovilo podjetje [ime]. Po preteku šestih mesecev od izvedbe pa ste že dolžni dokazati, da je napaka, ki ste jo prepoznali, obstajala že ob izvedbi. 2. Garancija izdelka V katerem primeru lahko pravilno uporabite garancijo za izdelek? V primeru napake na premičnini (izdelku) lahko po lastni izbiri uveljavljate svojo pravico iz 1. točke ali garancijski zahtevek za izdelek. Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka za izdelek? Kot garancijski zahtevek za izdelek Zahtevate lahko samo popravilo ali zamenjavo okvarjenega izdelka. V katerem primeru se šteje, da je izdelek pokvarjen?
Izdelek je pomanjkljiv, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki veljajo v času, ko je dan na trg, ali če nima lastnosti, ki jih je navedel proizvajalec. Kakšen je rok za uveljavljanje garancijskega zahtevka za izdelek? Garancijo za izdelek lahko uveljavljate v roku dveh let od dneva, ko je proizvajalec izdelek dal na trg. Po tem roku to pravico izgubite. Zoper koga in pod katerimi drugimi pogoji lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelek? Garancijski zahtevek za izdelek lahko uveljavljate samo proti proizvajalcu ali distributerju premičnega predmeta. V primeru uveljavljanja garancije za izdelek morate dokazati napako izdelka. V katerih primerih je proizvajalec (distributer) oproščen obveznosti garancije za izdelek? Proizvajalec (distributer) je prost obveznosti garancije za izdelek le, če lahko dokaže, da: - izdelek ni bil proizveden ali tržen v okviru svoje poslovne dejavnosti, oz - glede na stanje znanosti in tehnologije napaka ni bila prepoznavna v času dajanja v promet oz. - je napaka na izdelku posledica uporabe zakonodaje ali obveznih uradnih predpisov. Zadostuje, da proizvajalec (distributer) dokaže en razlog za oprostitev. Upoštevajte, da zaradi iste napake ne morete uveljavljati garancijskega zahtevka za dodatno opremo in garancijskega zahtevka za izdelek hkrati, vzporedno drug z drugim. Če pa je vaš garancijski zahtevek za izdelek uspešno uveljavljen, lahko garancijski zahtevek za dodatno opremo za zamenjani izdelek ali popravljeni del uveljavljate proti proizvajalcu.