Brskanje po spletni trgovini
Za brskanje po spletni trgovini in ogled izdelkov ni potrebna predhodna registracija.
Po izdelkih v spletni trgovini lahko brskate na več načinov:
• če poznate ime izdelka, ga lahko neposredno poiščete tako, da ga vnesete v polje ISKANJE,
• v spletni trgovini lahko izdelke pregledujete v več kategorijah.
Izumljene izdelke lahko razvrstite po vrstnem redu imena (ABC) ali cene. V nadaljevanju je predstavljeno delovanje naše spletne trgovine v skladu s predpisi Zakona o elektronskem poslovanju (Zakon CVIII iz leta 2001).
Registracija v spletni trgovini
Registracijo lahko začnete s klikom na gumb "Registracija" v glavi. Med registracijo morate vnesti svoje ime, naslov (za dostavo), telefonsko številko in elektronski naslov. Podatki so potrebni za izpolnitev naročila. Registracijo lahko opravite v madžarščini, v spletni trgovini pa boste našli informacije o izdelkih v madžarščini. Podatke, vnesene ob registraciji, lahko spremenite in izbrišete pred oddajo naročila, ne pa kasneje. Če še vedno želite spremeniti ali narediti tipkarsko napako, se obrnite na operaterja spletne trgovine.
Po opravljeni registraciji bo na vaš elektronski naslov poslano sporočilo o vašem dostopu do spletne trgovine. "[ime]" uporablja zgornje podatke v skladu s svojim pravilnikom o zasebnosti.
[registracija_1]
Pogodba na daljavo
Predmet pogodbe je vse blago v spletni trgovini [domena]. Lastnosti in značilnosti blaga lahko izveste na določeni strani za blago. Podatki o izdelkih v spletni trgovini veljajo v trenutku naročila. V primeru ponovnega naročila istega izdelka, vendar kasneje, se lahko podatki spremenijo. Ponudbe v spletni trgovini veljajo v danem trenutku.
Z izpolnitvijo in pošiljanjem naročilnice ter potrditvijo na e-mail "[ime]" v skladu s 45/2014. Na podlagi vladne uredbe se sklene pogodba med odsotnimi »[ime]« ([naslov]., Telefon: [telefon], E-pošta: [e-pošta], Matična številka: [matična_številka], Davčna številka: 14079610-2-12.) kot med ponudnikom storitev in stranko kot stranko v skladu z naslednjimi pogoji:
[dostava_1]
[osebno_1]
Če je izpolnitev naročila iz kakršnegakoli razloga ovirana, je Ponudnik dolžan nemudoma kontaktirati kupca po e-pošti ali telefonu, da se dogovorimo o podrobnostih, v tem primeru pogodba na daljavo med strankama ne bo sklenjena.
Kupec je dolžan izdelke, ki so navedeni na naročilnici, ki jo je predložil in dostavil ponudnik storitev, prevzeti na navedeni naslov in plačati kupnino, navedeno na potrdilu ponudnika storitev - kar vključuje tudi embalažo. in stroške dostave izdelkov - Ponudniku storitev na način, ki ga sam izbere.
Za vprašanja, ki tukaj niso urejena, glejte Civilni zakonik in Zakon št. 45/2014 o pogodbah, sklenjenih med odsotnimi osebami. Pravila vladne uredbe št.
Jezik pogodb, sklenjenih z uporabo spletne trgovine, je madžarski jezik, tako sklenjene pogodbe se ne štejejo za pisne pogodbe in jih ne arhivira "[ime]".
Nakup in naročilo
Izdelek, ki ga iščete in želite kupiti, dodate v košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico", ki ga najdete ob izdelku na strani s seznamom posameznega izdelka in na strani s podrobnim opisom izdelka.
Tukaj lahko izbrišete izdelke, ki ste jih dali v košarico, ali spremenite količino naročenega izdelka. Vsebino košarice lahko razširite, če želite kupiti dodatne izdelke, lahko pa tudi zaključite in oddate naročilo s klikom na gumb »Na blagajno« v glavi in nato s klikom na gumb »Naroči« na strani s povzetkom naročila.
Na strani s povzetkom naročila je možno pregledovati in spreminjati podatke v zvezi z naročilom ter ponudniku storitev pošiljati druga besedilna sporočila v zvezi z naročilom.
Če uporabnik potrditve ne prejme v pričakovanem roku, odvisno od narave storitve, vendar najkasneje v 48 urah po oddanem naročilu, je uporabnik prost obveznosti oddaje ponudbe ali pogodbe. obveznost.
Ceny produktov sú uvedené spolu s DPH.
[registracija_2]
Pri naročilu lahko izberete naslednje načine:
Načini pošiljanja:
[stopnje_dostave]
Način dostave in plačila lahko izberete med naročilom na strani povzetek naročila, kjer je navedena tudi cena dostave naročenega izdelka.
Dostava v 5 delovnih dneh po veljavnih poštnih cenah.
Plačilo je možno:
[gotovina]
[kreditna kartica]
Po oddanem naročilu naš sistem najprej pošlje samodejno sporočilo, da je naročilo oddano, nato pa po elektronski pošti pošljemo tudi uradno potrdilo o izpolnitvi naročila.
Dostava se izvede v 1 tednu.
Pritožba
V primeru količinskega in/ali kakovostnega zadržka na kupljenem izdelku bo dobavitelj sporni izdelek vrnil. V primeru utemeljene reklamacije bo strošek pošiljanja novega izdelka zaračunan [ime].
Kraj obravnavanja pritožb (na podlagi določil CLV Act iz leta 1997):
• po elektronski pošti: mezes-alom@freemail.hu
Evropska komisija je na podlagi Uredbe 524/2013/EU z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov Evropskega parlamenta in Sveta oblikovala platformo za spletno reševanje sporov. V skladu z uredbo je treba zagotoviti spore med potrošniki s prebivališčem v Evropski uniji in ponudniki storitev s sedežem v Evropski uniji v zvezi z obveznostmi iz pogodb o spletnih storitvah in torej finančne potrošniške spore v zvezi s spletnimi pogodbami, sklenjenimi zunaj sodnega postopka. potrošnikom prek te platforme.
Platforma za spletno reševanje sporov je potrošnikom na voljo od 15. februarja 2016.
Razpoložljivost:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Če morebitni potrošniški pravni spor med ponudnikom in uporabnikom ni rešen med pogajanji s ponudnikom, so uporabniku na voljo naslednje možnosti sodnega uveljavljanja:
• Pritožba pri organu za varstvo potrošnikov, katerega kontaktni podatki so: Oddelek za tehnična dovoljenja in varstvo potrošnikov Prometnega urada Salgótarján 3100 Salgótarján Mérleg út 2. http://www.jarasinfo.gov.hu/
• Začetek postopka poravnalnega sveta, katerega naslov je: 3100 Salgótarján Alkotmány út 9/a
• Začetek sodnega postopka
V postopku poravnalnega sveta je družba zavezana k sodelovanju
Odstop
45/2014. Ureja ga vladna uredba, če povzamemo:
Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa
• po prejemu izdelka,
• oziroma pri storitvah po sklenitvi pogodbe
Uveljavlja se lahko v 14 koledarskih dneh. V primeru pisne odpovedi zadošča, da ponudniku storitve pošljete odpovedno izjavo v 14 delovnih dneh. Kupec lahko brez finančnih posledic odstopi od nakupa, če lahko izdelek vrne v prvotnem stanju. Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa tudi v času od dneva sklenitve pogodbe do datuma prevzema izdelka. Pravica do odstopa se lahko uveljavi brez navedbe razloga. Potrošnike obveščamo, da v primeru, da ne izberejo najcenejšega standardnega načina prevoza, podjetje ni dolžno povrniti nastalih dodatnih stroškov v primeru odpovedi. V primeru odpovedi lahko podjetje zahteva nadomestilo za amortizacijo, ki je posledica uporabe, ki presega uporabo, potrebno za določitev lastnosti in delovanja izdelka. Če pride do poškodbe izdelka, je kupec dolžan ponudniku storitev povrniti stroške. »[ime]« mora ceno blaga in stroške v zvezi z naročilom vrniti v roku 14 dni, v tem primeru stroške vračila izdelka krije kupec.
Odstop lahko poteka:
po e-pošti: [e-pošta]
Ponudnik gostovanja
Spletna trgovina [domena] deluje na strežniku Oleander Informatikai Kft.
Ponudnik gostovanja: Oleander Informatikai Kft.
Elektronski naslov ponudnika gostovanja: iroda@honlap.hu
Naslov ponudnika gostovanja: 3525, Miskolc, Széchenyi u. 22. 2/5.
Davčna številka ponudnika storitev gostovanja: 23082445-2-05
Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini!